V prípade problému s náhradným dielom, ktorý ste si u nás zakúpili, môžete uplatniť reklamáciu v priebehu ročnej záručnej lehoty.
Postup uplatnenia reklamácie:
- Vyplňte a odošlite dole uvedený reklamačný protokol.
- Správne zabaľte náhradný diel a zabezpečte ho tak, aby bol chránený pred poškodením počas prepravy. Za bezpečné zabalenie náhradného dielu nesiete plnú zodpovednosť.
- Očakávajte e-mail s prepravným štítkom. Vytlačte ho a prilepte na zásielku.
- Zásielku odneste do 14 dní na najbližšie podacie miesto Packety. Zoznam miest nájdete tu: https://www.packeta.sk/pobocky.
Doba vybavenia reklamácie a vrátenia peňazí
Vašu reklamáciu vybavíme do 30 dní od jej prijatia. Ak reklamácia bude uznaná, peniaze vám budú vrátené spôsobom, akým ste zaplatili za náhradný diel.
Konkrétne:
- Ak ste platili online platobnou kartou, peniaze vám budú vrátené na kartu, z ktorej ste platili.
- Ak ste platili cez PayPal, peniaze vám budú vrátené na váš PayPal účet.
- Ak ste platili SEPA platbou, peniaze vám budú vrátené na účet, ktorý ste uviedli pri objednávke.
- Ak ste platili priamym vkladom na účet, peniaze vám budú vrátené na účet, z ktorého ste realizovali platbu.