Problém s náhradným dielom

V prípade problému s náhradným dielom, ktorý ste si u nás zakúpili, môžete uplatniť reklamáciu v priebehu ročnej záručnej lehoty.

Postup uplatnenia reklamácie:

  1. Vyplňte a odošlite dole uvedený reklamačný protokol.
  2. Správne zabaľte náhradný diel a zabezpečte ho tak, aby bol chránený pred poškodením počas prepravy. Za bezpečné zabalenie náhradného dielu nesiete plnú zodpovednosť.
  3. Očakávajte e-mail s prepravným štítkom. Vytlačte ho a prilepte na zásielku.
  4. Zásielku odneste do 14 dní na najbližšie podacie miesto Packety. Zoznam miest nájdete tu: https://www.packeta.sk/pobocky.

Doba vybavenia reklamácie a vrátenia peňazí

Vašu reklamáciu vybavíme do 30 dní od jej prijatia. Ak reklamácia bude uznaná, peniaze vám budú vrátené spôsobom, akým ste zaplatili za náhradný diel.

Konkrétne:

  • Ak ste platili online platobnou kartou, peniaze vám budú vrátené na kartu, z ktorej ste platili.
  • Ak ste platili cez PayPal, peniaze vám budú vrátené na váš PayPal účet.
  • Ak ste platili SEPA platbou, peniaze vám budú vrátené na účet, ktorý ste uviedli pri objednávke.
  • Ak ste platili priamym vkladom na účet, peniaze vám budú vrátené na účet, z ktorého ste realizovali platbu.